Koszyk 0

000PLN

Brak produktów w koszyku.

Reklamacja

Postępowanie w przypadku niesprawnego produktu

W przypadku, kiedy zakupiony towar objęty jest gwarancją klient może skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. Lista dostępnych serwisów producenta  znajduje się w Karcie Gwarancyjnej danego produktu lub na stronie internetowej/ infolinii producenta.

Istnieje także możliwość zgłaszania niezgodności zakupionego towaru z umową (wadę fizyczną produktu) u Sprzedającego:

  • osobiście w oddziale stacjonarnym (lista oddziałów);
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@norauto.pl ;
  • pisemnie na adres: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa.


Warunki zgłoszenia reklamacji

W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić:

  • dowód zakupu produktu;
  • ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);
  • szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) - w tym celu zalecamy wypełnienie formularza reklamacji dostępnego poniżej;
  • reklamowany produkt.


Przebieg procesu reklamacji w Norauto Polska

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji termin 14 dni obowiązuje od momentu złożenia reklamacji w serwisie danego producenta.


Przykładowy wzór formularza reklamycjnego.



Formularz kontaktowy:



Administratorem Państwa danych osobowych jest Norauto Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jubilerska 10

Dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane do sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do odpowiedzi na zadane pytanie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.



Będąc konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej: sklep@norauto.pl .

Powrót

Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.
Więcej w Polityce prywatności.

Ok, rozumiem.




Tniemy ceny na opony i wysyłka gratis

Tniemy ceny na wybrane opony